14 mar. 2012

Spiritul sau Sinele cel mai bun prieten

Nu se poate descrie cat de mare este bucuria descoperiri celui mai bun prieten din viata ta si , cat de emotionant. Este minunat ca dupa o viata sa vina clipa in care, dintr-o data, am inteles ca cel mai bun si adevarat prieten a fost tot timpul alaturi de mine
As putea spune ca inca nu stiu cu siguranta , care pe care s- a  descoperit.  Imi amintesc ca, am avut dealungul vietii tot felul de prieteni, mai mult sau mai putin adevarati.
Adevarul este ca atat ei cat si eu am legat prietenia dintr-un interes dictat de egoul fiecaruia dintre noi .
.As vrea sa clarific putin afirmatia mea
.Omul actioneaza intotdeauna impins de o dorinta , de o necesitate, de acel ceva care ai lipseste ,  in mod mai mult sau mai putin constient ,( daca nu cumva numai , mai putin constient ) necesitatea fiind expresia egoului, adica a subconstientului .
Dorinta este de fapt ca un gol, care in firea legii existentei, trebuie umplut .
Umplerea ne da satisfactie, acesta este de fapt motorul actiunii noastre constiente . Efectul actiunilor este satisfactia pe care o simtim in acest proces de indeplinire a dorintelor , apoi intram intr-o stare de liniste , de neutral, zic eu , si apoi incepe procesul de la capat , o alta dorinta cu satisfactia implinirii ei , si asa mai departe pana la epuizarea spre batranete a dorintelor si implicit si a actiunilor.
Viata noastra este de fapt un lant de actiuni pentru a simti satisfactia  implinirii dorintelor .
Ce sant de fapt dorintele noastre ? sant cerinte ale celor cinci simturi cu care santem inzestrati de natura .
In cazul prieteniei, cauzele care ne indeamna sa o cautam pot fi multiple si diferite, ar putea fi singuratatea ,ar putea fi obtinerea unui avantaj prin relatia respectiva sau, atingerea unor scopuri , sau ..sau… cine mai stie ce altceva .   Prin urmare ,prietenia este conditionata intotdeauna, fara exceptie .
Prietenia despre care vorbesc eu ca am descoperit-o, exista neconditionat , doar ca nu i-am dat pana acum atentia cuvenita .
Pentru a da atentie unui lucru trebuie sa-l vezi, sa-l simti, intr-un cuvant, sa-l constientizezi.
In cursul vietii trecem prin perioada copilariei cand incepem sa constientizam viata si evenimentele din jur .
In tinerete santem ocupati cu obtinerea unei meserii si asigurarea unei existente cat mai bune , si nu este usor si. iata cat de prinsi si ocupati santem , de unde timp pentru a aprecia si  a da atentie si altcuiva
Tineretea a trecut si iata-ne aproape singuri ,sau  mai exact constientizand cat de singuri santem .
Au ramas in jur doar cu cei care mai au un interes in relatia cu noi . Pare trist dar, adevarat, nu s-a intamplat nimic nefiresc
Eu ma consider o norocoasa ca mi-am intalnit adevarata prietena si stand cu ea ore ,zile ,luni si sper si, ani, la destainuiri , o voi cunoaste cu adevarat si voi putea spune ca nu mai sunt singura .
Cu totii trebuie sa ne cunoastem sufletul , spiritul Sinele nostru care ne insoteste , ne ajuta , ne sfatuieste si indruma pe drumul acestei vieti pamantene ,
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu