27 mar. 2013

Nimeni nu apare in viata noastra intamplator !



Chiar daca prezenta unei persoane in viata noastra ne provoaca nesiguranta , disconfort , nu trebuie sa ne comportam niciodata urat , pentruca , nu stim ce binecuvantare se ascunde in spatele prezentei sale in viata noastra.
Oamenii intra in viata noastra pentru UN MOTIV ,pentru un SEZON sau pentru O VIATA.
Cand cineva intra in viata noastra pentru un motiv , este pentru a indeplini o nevoie pe care am exprimat-o , o dorinta pe care ne-am creat-o .
A intrat pentru a ne asista in momentele dificile , sa ne indrume si sa ne acorde , sprijin , fizic, emotional sau spiritual .
Poate parea ca sunt trimisi de D-zeu , si sunt ?! De cate ori nu afirmam despre cineva ca "D-zeu mi te-a scos in cale".
Ei sunt cu noi pentru MOTIVUL pentru am avut nevoie sa fie , SEZONIER sau pentru O VIATA , apoi fara vreo greseala din partea noastra, sau intrun moment inoportun aceasta persoana va spune sau va face ceva pentru a aduce relatia la sfarsit . Cateodata ei dispar , cateodata doar se indeparteaza. Ceea ce trebuie sa realizam este ca, nevoia noastra a fost satisfacuta , dorinta noastra indeplinita , iar munca lor indeplinita. Rugaciunea noastra fost ascultata si putem merge mai departe.
Acesti oameni ne pot invata ceva ce nu am mai facut, sau ne-au dat o cantitate incredibila de bucurie . Relatiile de o viata ne invata lectii pentru o viata , lucruri pe care trebuie sa le construim pentru a avea o fundatie solida emotionala.
Eu va multumesc pentru ca citind cele scrise de mine , faceti parte din viata mea pentru un motiv si pentru o perioada !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu