10 feb. 2012

Sa ne cunoastem spiritul


In acceptia ca fiecare dintre noi santem intruchiparea sufletuluisi spiritului nostru aflat intr-un anumit stadiu de dezvoltare , ne bucuram in aceasta viata de experienta lui din vietile anterioare
Experienta se acumuleaza in cursul vietii prin trairi, atat in corpul fizic , in gene , cat si in spirit , transmitandu-se apoi vietilor urmatoare
Noi santem baneficiarii experientelor din  vietile  anterioare, acumulate si transmise genetic si spiritual ,si datorita lor santem fiecare dintre noi , unici
Poate ca am avea toate motivele sa multumim spiritului nostru ca ne-a ales pe noi ca "mijloc de transport ", temporar, in aceasta lume materiala , in continuarea scopului  lui  de a evolua
Este interesant sa incercam sa descoperim experienta spiritului , adica a egoului, a eului , a radacinilor , poate vom primi raspunsul la intrebarea – cine sant eu
Experienta spiritului meu , in intelegerea mea , indica stadiul lui de dezvoltare pe treptele de evolutie umana.In mod inconstient noi apelam la experienta spiritului nostru , rugandu-l sa ne lumineze in gasirea de solutie pentru a iesi dintro anume situatie.Prin aceasta rugaciune de fapt incercam sa ajungem la aceea memorie experimentala vesnica a Eu-lui , adica a spiritului nostru.
Trebuie sa recunoastem ca de fiecare data , intr-un fel sau altul rugaciunea ne-a fost implinita, ni s-a luminat mintea venindu-ne , de nu stim unde , ideea salvatoare . Imbucurator ,nu ?! deci continuati sa va rugati si nu uitati sa si multumiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu