5 aug. 2013

Poveste cu cantec....

 
 
 
 


 
Intruna din zilelele de iarna m-am pomenit , la slujba fiind , cu o febra de 40 de grade , gripa
nu gluma.
 Am fost ajutata sa ajung acasa in speranta ca un somn bun , m-ar putea ajuta .
 Stand culcata am simtit din toata fiinta mea ca m-as simti mult mai bine daca as asculta un joc interpretat de Dumitru Farcas , care ami placea foarte mult si dupa care jucam pana la epuizare . Si nu numai ajunsesem să-mi doresc ca la inmormântarea mea să-mi cânte tot el. 
 Mi-am ascultat subconstientul si  jocul a inceput , dar de data aceasta eu nu ma prea miscam ,  in timp ce ultima celula din corpul meu vibra in ritmul muzicii . Dupa cam o jumatate de ora ,  masurandu-mi  din nou temperature , surprinza .., scazuse la 38 de grade (din cate imi amintesc ). Am inceput sa ma simt mai bine , sa-mi recapat incet puterile .
 Sa nu credeti ca , tanara si nelinistita , am facut vreo legatura cu efectul pe care sunetele muzicii le-a avut asupra organismului meu . Astazi fiind , tot tanara , dar mai linistita , auzind de terapia prin sunete sau muzica ,mi-am amintit  experienta traita si am acceptat imediat idea, incercand sa-i caut si sa-i  inteleg  explicatia .
Conform cercetarilor , campurile energetice umane constitue un intreg organic . Frecventele –forta vietii – corespunde campului mental si constientizarii.
Gama de frecvente joase este la fel pentru toti oamenii , in timp ce frecventele mai inalte , formeaza aceea" semnatura personala " unica pe care o lasa tiparul emotional al fiecaruia dintre noi .
 Asa cum nu sunt doi oameni care au aceeasi amprenta digitala , nu exista doi oameni care au aceeasi frecventa a fortei vietii .
Putem afirma ca fiecare dintre noi avem o frecventa , data de forta creatoare a vietii , de la D-zeu ,care reprezinta lungimea de unda proprie .
Evolutia individuala este data de cresterea nivelului de constientizare prin acumularea de informatie  inerenta frecventei personale.
 Singuri afirmam , atunci cand nu ne intelegem reciproc , ca nu suntem pe aceeasi frecventa sau lungime de unda ?!
Sunetele deci si muzica se propaga prin unde cu frecvente diverse . Daca un anumit sunet sau gen de muzica ne induce o stare de bine , pe cand altele ne deranjeaza , atunci putem folosi sunetul ca o metoda de vindecare .
Metoda de vindecare bio-acustica se bazeaza pe descoperirea frecventei sonore individuale.
Experimentele cu inregistrari audio de frecvente sonore , au dus la descoperirea ca sunetele au un effect vindicator numai cand oamenii isi auzeau propria nota sau frecventa sonora .
  Mai mult , atunci cand in anumite conditii se reduce , sau dispare, aceasta frecventa din campul nostru energetic  , apare disconfortul produs de o boala sau o stare psihica ca ,
 depresia .
Nu putine au fost cazurile, cand cadeam in depresia strainatatii si a singuratatii si ieseam din stare dupa aceeasi  auditie muzicala .
 Poate fara legatura , doar o coincidenta , ascultand melodia mea , pentru a-mi sporii energia necesara curateniei, pe care trebuia sa o fac dupa o saptamana de munca foarte grea , mental , suna cineva la usa si ma intreaba, in ebraica, daca sunt romanca , nu stiu cine ar mai fi ascultat pe Dumitru Farcas , altcineva  decat un roman ?!... dar din acel moment am ramas prieteni pana in ziua de azi ,… au trecut cam 26 de ani … iata ce face o melodie ?!
  Daca doriti sa fiti plini de energie luati-va portia zilnica de muzica  pe care o iubiti , mariti-va energia sexuala prin auditia unei muzici potrivite d-vstra si partenerei , si nu uitati sa va feriti de sunetele creatoare de stari neplacute sau chiar la stress .
Sa nu uitati ca in muzica  mai avem un sprijin in vindecare si echilibru .
Este esential sa constientizam experientele pe care le traim , pentru a evolua   
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu